Nyitvatartás: Ügyfélfogadás kizárólag előjegyzés alapján történik |
Telefon: +36 (70) 88 66 937 |
Email: elojegyzes.zeromedical@gmail.com |
Kapcsolat: 1191 Budapest, Üllői út 206. |
Foglaljon időpontot , vagy hívjon minket hétköznap 09:00 – 17:00 között a 06 (70) 88-66-937-es telefonszámon!
Mivel foglalkozik a gyógytornász?
A gyógytorna a fizioterápián belül a mechanoterápia ágához, vagyis a mozgással történő rehabilitációt végző gyógyászati területhez tartozik. A gyógytornát leggyakrabban műtétet követő rehabilitáció során alkalmazzák, de lehet megelőző jellegű is, illetve panaszos stádiumban is hatékony, többek között az aktív fájdalomcsillapítás egy kiegészítő eleme is.
Hogyan zajlik a gyógytorna foglalkozás?
Pácienseink számára egyéni gyógytornát biztosítunk, azaz a gyógytornász az órán kizárólag az Önnel foglalkozik. A gyógytorna hossza 60 perc, amelyből a torna időtartama 50 perc, a maradék 10 perc pedig a torna előtti és utáni átöltözéshez és adminisztrációhoz szükséges idő.
A gyógytorna szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos részletes házirendet első alkalommal megkapja a kollégáktól vagy megtalálja az alábbi linken: Házirend.
Kérjük Önöket, hogy a gyógytornára kényelmes öltözéket hozzanak magukkal, amelyek nem akadályozzák a gyakorlatok megfelelő elvégzését. Az át- és visszaöltözéshez a gyógytorna teremben öltözősarok áll az Önök rendelkezésére. Amennyiben szüksége van rá, a gyógytorna idejére törölközőt is tudunk biztosítani.
Amennyiben a gyógytorna előzményeként megtörtént orvosi vizsgálatok nem nálunk zajlottak, kérjük az első alkalomra hozza magával a panaszával összefüggésben korábban keletkezett egészségügyi dokumentációt.
A gyógytorna igénybevételére alapvetően bérletes rendszert működtetünk. Első alkalommal az állapotfelmérés során kollégánk javaslatot tesz a gyógytorna kezelés hosszának megfelelő alkalomszámra, amelynek függvényében dönthet arról, hogy hány alkalmas kezelést kíván igénybe venni. A kezelés során fizethet alkalmanként vagy vásárolhat bérletet.
A kezelés során ugyanazt a heti fix időpontot csak abban az esetben tudjuk garantálni, ha bérletet vásárol. Amennyiben nem vásárol bérletet, hanem alkalmankénti fizetés mellett dönt, úgy csak a következő időpontot tudjuk előre biztosítani, és csak a szabad időpontok rendelkezésre állásának függvényében. A bérletes páciensek időpontjai minden esetben elsőbbséget élveznek.